Een goede herstelling in slechts enkele stappen

slider-3.jpg

Stap 1 – Melding van schadegeval 

Bij een schadegeval neemt de klant contact op met Respo Group via e-mail, telefoon of het handige formulier op de website om het probleem te melden. Met een beschrijving en foto van de schade wordt de omvang van de herstellingswerken ingeschat. 

Stap 2 – Ontvangen van gratis offerte op maat 

Na ontvangst en grondige evaluatie van de aanvraag ontvangt de klant een op maat gemaakte offerte, rekening houdend met de schade en benodigde werkzaamheden.

Stap 3 – Inplannen van herstellingswerken 

Bij akkoord wordt een afspraak ingepland voor de uitvoering van de herstellingen, passend bij de agenda van de klant.

Stap 4 – Uitvoering van vakkundige reparaties 

Onze technicus inspecteert de schade ter plaatse en gaat vakkundig aan de slag met het herstelproces. Een nauwgezette afwerking en het bijkleuren in de juiste tinten zorgen ervoor dat de schade snel en effectief verdwijnt. Zo herstellen we in slechts enkele stappen de oorspronkelijke staat, waardoor alles er weer zo goed als nieuw uitziet en gereed is voor dagelijks gebruik.

Verwante nieuwsberichten

herstellingen-ramen-en-deuren-3.jpg

Kijk jij ramen en deuren goed na met de winter voor de deur?

LaReserveVoor1.jpg

Ontdek onze jobs voor technische medewerkers

Hulp nodig bij een herstelling?